Harmonogram wyjazdów 2020
04.01.2020
 

Plan wyjazdowy: zawody, szkolenia, festiwale

Za nami już kolejny rok pełen niesamowitych wrażeń i wiele godzin spędzonych w powietrzu. To już najwyższy czas żebyśmy zaprezentowali wam harmonogram wyjazdów na nadchodzący rok, wpiszcie te ważne daty w swoich kalendarzach i nie omińcie tych wyjątkowych wydarzeń!


12.01 – 31.01 Kolumbia, wyjazd dedykowany dla bardziej zaawansowanych pilotów (min. IPPI 4) Zapisy

10.02 – 29.02 Bassano, wyjazd szkoleniowy w Włoskie Alpy to świetna okazja dla pilotów zainteresowanych kursem termicznym III etap, jak i dla pilotów z większym doświadczeniem. Wyjazd planujemy na 3-4 dni dobrej pogody w podanym terminie. Ograniczona ilość miejsc Zapisy

06.04 – 12.04 Aneccy - SIV, szkolenie bezpieczeństwa dla samodzielnych pilotów chcących udoskonalić technikę latania dla większego bezpieczeństwa. Kurs SIV prowadzony będzie w języku angielskim przez Malina Lobba. Ograniczona ilość miejsc Zapisy

16.05 – 23.05 Mistrzostwa Polski w Bassano, wyjazd busem z Wrocławia, ilość miejsca ograniczona Zapisy

05.06 – 07.06 Mistrzostwa Polski na celność lądowania - Zielona Góra Zapisy

11.06 – 14.06 Testival w Kossen, festiwal paralotniowy, podczas którego piloci mają wyjątkową okazję do przetestowania najnowszych skrzydeł najlepszych producentów. Zobacz jak było w poprzednim roku. Ograniczona ilość miejsc Zapisy

10.09 – 24.09 Algodonales, Hiszpania Zapisy

Polish Sport Class (data jeszcze nie została ogłoszona) Zapisy



Co zrobić by polecieć?

Krok 1

Dostałeś voucher?

Zarejestruj go!

Nie masz vouchera?

Kup lot

Krok 2

Daj nam chwilkę (24 h) na sprawdzenie danych i potwierdzenie vouchera.

Krok 3

Zaloguj się na swoje konto i wybierz termin lotu.

Wybierz termin

Krok 4

Wybrałeś już termin, wieczorem na dzień przed lotem otrzymasz email z potwierdzeniem i mapką dojazdu lub odwołaniem umówionego lotu (pogoda).

Krok 5

Jeśli Twój lot został potwierdzony wydrukuj mapkę dojazdu, przyjedź & leć!

Szkolenia i kursy:

Teoretyczne i praktyczne do świadectwa kwalifikacji PGP:
  • PP – pilotowania paralotni,
  • PPG – pilotowania paralotni z napędem,
  • TANDEM – wykonywanie lotów z pasażerem,
  • INS (PGP) – instruktora.
Zapisz się

Sprzęt

U nas kupisz paralotnie, uprzęże, akcesoria, spadochrony zapasowe, Sklep internetowy

YouTUBE

zobacz filmy z lotów, wykładów, szkoleniowe - Odwiedź nasz kanał

Pogoda

FAQ

  • Czy mogę robić zdjęcia podczas lotu w tandemie?

    Najczęściej podczas lotu towarzyszy nam kamera która nagrywa w rozdzielczości HD. Z filmu można "wyciągnąć" dowolne ujęcie w formie zdjęcia. Ale oczywiście nic nie stoi

    Czytaj więcej...
  • Czy jest jakieś ograniczenie wagowe dla pasażerów tandemu?

    Rozpiętość wagowa jest bardzo duża. Minimalna waga pasażera to 25 kg a maksymalna to 120 kg. W przypadku jeszcze lżejszego pasażera istnieje możliwość zabrania przez

    Czytaj więcej...
  • Czy są jakieś ograniczenia wiekowe dla osób, które chcą latać z pilotem w tandemie?

    Górnej granicy w zasadzie nie ma. Lataliśmy już z pasażerami o wieku 70 +. Jeżeli chodzi o dolną granicę to musi być z pasażerem pełny kontakt

    Czytaj więcej...
  • Na jaką wysokość można polecieć paralotnią w tandemie?

    Wszystko zależy jak zwykle od czasu, miejsca, umiejętności i pieniędzy :). W górach bywają takie dni gdy prądy termiczne pozwalają wzbić się się na wysokość najwyższych

    Czytaj więcej...
  • Co muszę zabrać ze sobą na lot w tandemie?

    W zasadzie do lotu na lotnisku nie trzeba się specjalnie przygotowywać. Wskazany jest swobodny, niekrępujący strój - w przypadku gdy nie ma upałów lepiej by był

    Czytaj więcej...
  • Czy są wymagane badania lekarskie przed wykonaniem lotu w tandemie lub rozpoczęciem kursu?

    Badania lekarskie nie są wymagane. Potrzebny jest ogólnie dobry stan zdrowia. Przeciwwskazaniem mogą być poważne choroby serca, choroby krążeniowo-oddechowe, choroby psychiczne.

    Czytaj więcej...
  • Co się stanie w trakcie lotu zacznie padać deszcz lub zmieni się pogoda?

    Prognoza pogody przed lotem jest bardzo starannie sprawdzana. Potem na lotnisku weryfikowane są rzeczywiste warunki do wykonywania lotów. Zmiany w atmosferze nie odbywają się tak

    Czytaj więcej...
  • 1
  • 2